Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

středa 11. září 2013

... Sny se mají plnit .....

 Je to už hooodně dlouho co jsem zatoužila po vlastním razítku ...

..... něčem co bude jen mé a co mě bude reprezentovat ...
hodně dlouho jsem vyhlížela co bych mohla ...co by naplňovalo mé přestavy...něco jemného,romantického...až jsem jednou zahlédla razítka Very de Kosa .... Věruška si nechala dělat něco taaak nádherného a mě doslova pohltila touha mít něco takového ....

Téměř rok jsem touhu odložila až si promyslím co chci a před časem na mmb vložila Zuzka Morkusová razítka ,která si nechala dělat na přání u p.Alenky Procházkové ....byly tak nádherné,že jsem jí zkusila kontaktovat se svým přáním a ona mi navrhla taak krásné razítka,že nešlo zůstat jen u jednoho....

Nejprve jsem byla rozhodnutá,že chci jen kulaté,že to tak nějak stačí .... ale po obdržení náhledu jsem u jednoho zůstat nemohla ....

zde jsou mééé...jen méééé vytoužené ...








Alenko moc Vám touto cestou děkuji jelikož jste opravdu splnila přesně mé představy a já budu teď razítkovat snad vše :o))))) moc děkuji za dárečky :o))) jsou překrásnééééééééééé .... teď musím jen zaběhnout pořídit polštářek a barvu na razítkování a nějaké štítky si nadělám ....



Všem přeji krásný den i když u nás už upršený... 



4 komentáře:

  1. Hani, zazítka jsou moc pěkná. Naprosto mě dostaly. Můžu poprosit kontakt na pani co Vám je dělala.

    Pěkné odpolko .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko je to Alena Procházková a najdete jí na fleru....vložím na blog odkaz jen co mi odepíše na email,že mohu :o)))).Já z nich mám oooobr radost.... splnila mi vše co jsem chtěla a snad ještě víc :o)))) a hlavně za krásné korunky... písněte jí a ona vám sny určitě také splní :o))))... Hanka

      Vymazat
  2. Hani, razítka jsou naprosto úžasná. Také o nich uvažuji již delší dobu, ale ještě jsem se k nim nedopracovala. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny moc dekuji za pochvalu...ja jsem po nich dlouho touzila,ale nejak nebyla ta spravna doba a hlavne jsem nemela uplnou predstavu
      jake chci....Pak jsem nahledla na tvorbu Alenky a bylo jasno....zlate ruce,rychlost blesku a tonadseni z nich ,kdyz mi prisly byla nepopsatelna...... urcite doporucuji....:-):-):-)mejte se krasne Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka