Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

neděle 5. října 2014

S podzimem přichází chuť tvořit :o))))


Všem přeji krásný den, vím,že jsem svůj blog i tvoření tak nějak zanedbávala,ale jak já říkám vše má svůj čas a já k tvoření potřebuji chuť a především čas a volno .....

Od ledna kdy jsem vložila sem svůj poslední příspěvek se toho stalo hodně,ale i málo...prostě život běžel ve stejném a pohodovém duchu dál...kdo mě zná osobně a i moji rodinu a hlavně mého drahého,tak ví moc dobře,že u nás je to prostě na pohodu :o)))) neřešíme kraviny,žijeme hlavně pro rodinu a to se nám i vrací tak,.že nemusíme řešit problémy a něčím se trápit ,,ťuk ťuk " tedy :o)))) jsem za to nesmírně vděčná a doufám,že nám to tak i vydrží nadále ...  děti rostou,rodina je stále ta nej co si mohu přát..... život běží a s ním přichází spousta zážitků a nových věcí .... ale tím,že svůj blog mám především pro svou tvorbu a lásku číslo dvě,tak sem hlavně o tvorbě....

Držím si od vkládání rodinných fotek na internet už hodně odstup a vložím opravdu velmi málo něco kde jsme osobně .... nejen,že mi přijde divné,když mi někdo nahlíží do mého soukromí,ale poslední dobou mi přijde,že tedy hlavně na facebooku je to o předhánění kdo víc...kdo kde byl..kdo vloží více a ve finále stále jednoho a toho samého..prostě pro mě ujeté až chorobné :o)))...vždyť nejlepší je ukázat přátelům osobně co jsem prožil....osobně si popovídat...prostě žít realitou a né internetem a tím kdy co vyfotím abych to mohl ukázat a nejlépe každý den vložit fotku kde zrovna jsem a co dělám...

Ale teď už k tvoření.... hodně často si prohlížím obrázky na pinterestu a dá se tam najít tolika inspirací,že některým neodolám...
Naposledy mě nadchnul polštář ze zbytků svetrů,které poslední dobou používám opravdu hodně a z rukávů se dá vytvořit ještě stále hodně :o))))
Kulatý zbytkáček je pro mě tedy nej.... je to suprová změna a moc mě bavil....





Jako další co jsem v posledním týdnu dělala je došití vnitřků mého maxipolštářku....a jak jsem čekala je úúúžasnýýý ....je velký a taaak příjemný ..... kombinovala jsem velký háčkovaný kulaťák,který už tak dá svou tvorbou zabrat časově a ještě jsem ho celý vložila do rámečku a tím ho zvětšila.... takže klasický kulaťák s háčkovaným dohromady.... a výsledek mega kulaťák :o)))...vypadá to,že svetráček je proti němu jen nějaký 30 cm průměr,ale pozor zdání klame :o)))) svetráček má cca 50 cm průměr :o))) takže megapolštář je opravdu proti němu mega :o)))





Jako další,který se dočkal dodělání je háčkovaný kulaťák k dece a prošívaným polštářkům..... barvy jsem ladila stejné jako jsou na dece  aby krásně pasoval .....





... tak to jsou dodělávky a dokončení prázdninových počinů a další příspěvek bude o včerejším večerním tvoření,které mě samotnou nadchlo výsledkem.... kombinace šedé a bílé....polštářky jsou opět inspirace pinterest :o)))) děkuji za tvořilky na pinterestu :o)))) a možnost se jimi inspirovat :o)))))


zatím se mějte krásně a já se už teď těším na další příspěvky.... jsem zase načerpala hodně síly a chuti k tvoření :o)))))  krásnou neděli všem Hanka

5 komentářů:

  1. Milá Hanka, veľmi pekný príspevok. Vankúšiky nemajú chybu. Vidno, že si nezaháľala. Najviac sa mi páčia tie domčekové - sivo-biela kombinácia. Je to už ako keby predzvesť vianoc. :)
    Krásny deň a veľa chuti do tvorenia Ti prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ľubica , mooooooc děkuji za krásný komentář.... dlouho jsem netvořila a asi proto mě to teď tak moc baví.... ano polštářky jsou laděné jako podzimní až možná i trochu vánoční a chtěla jsem něco bez hvězdiček :o)... a výsledek i mě moc potěšil ... Jsem moc ráda,že se Vám líbí a budu se snažit aby i další :o)))) mějte se krásně a děkuji za návštěvu Hanka

      Vymazat
  2. Hani máš to všechno nádherné, je fajn, že se ti vrátila chuť do tvoření. Já to tak mám občas také.
    Na pinterest také ráda chodím na kukandu. Máš pravdu, je tam spoustu úžasné inspirace.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny mooo c děkuji .... chuť se konečně vrátila :-):-):-) a zase mám plnou hlavu plánů,tak uvidíme jaká bude realita :-):-):-).... přeju krásný večer a děkuji za nakouknutí Hanka

      Vymazat
  3. Haničko, máte to pěkné, barva nemůže nikoho urazit, určitě bych si je nechala doma :-))), super práce, mnoho takových dalších kousků :-), Karolína.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka