Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

pondělí 7. října 2013

...Malá zkouška vánoční...

Nejprve všem přeji krásný den a do nového týdne vkročení pravou nohou :o)....


    ...           Já mám pondělky volné...všichni jsou fuč a já si mohu dělat co chci a to je něco pro mě .... dnes jsem kupodivu nejela nikam a jsem doma....mohu tvořit...Víkend byl ve znamení venkovních zážitků,tak dnešek jsem doma...tedy zatím...

                  Ráno jsem vytáhla jeden ze starých svetrů,které jsem ulovila v sekáčku a udělala z něj polštářek s aplikací soba .... trošku patlačka s našíváním soba jelikož je svetr jako živý,ale výsledek mě potěšil a já si pomalu mohu začít tvořit dekorace na vánoce...musím s předstihem jelikož už nemám tolika času jako dřív,když jsem byla doma s dětmi a teď jsem doma v týdnu opravdu minimálně..... takže volné pondělky se musí využít ...

              .............          Takže zde je mé dnešní malé tvoření a začínající ladění vánoční   ........












Moc Vám děkuji za návštěvu a užívejte dne... zase někdy se na Vás těším...pa pa Hanka

9 komentářů:

  1. Haničko, nádherný polštářek .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc moc moc děkuji Marki.....taková malá rychlovka a jak mě samotnou překvapil výsledek...děkuji..pa pa Hanka

      Vymazat
  2. Hani, polštářek se ti moc povedl, nádhera. Mimochodem ta tvoje hvězdičková deka by se mi také líbila.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny moc děkuji...byl to takový šup šup polštářek a nakonec výsledek dostal i mě...v jednoduchosti je krása.... jiank deku mám z Mobelixu...měli asi před měsícem nebo možná trošku víc akci...za 249,-Kč ..tak jsem tam hnedka zajela a musela vzít jednu šedou a jednu červenou ...nešlo odolat....

      Měj se krásně Hanka

      Vymazat
  3. Jeeeeej, to je tak krááásny vankúšik :-) važne podarený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery moc moc moooc děkuji...jsem moc ráda,že ta moje rychlovka tak líbí...děkuji moc a mějte se krásně Hanka

      Vymazat
  4. Teda ten polštářek je fakt nádherný. Úplně z něj čiší zimní klid. Jsi moc šikovná. Já mám pocit, že tvořit na vánoce už jsem měla začít asi na začátku léta. Už teď je mi jasné, že všechno co nosím v hlavě stejně nestihnu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni to jsou moje slova,ale zase v létě to prostě nejde...přišla bych si ujetá :o))))) já vím,že nestihnu nakonec ani část z toho co bych chtěla,ale copak to jde,když se každý den objevují inspirace všude jako hrom...tak alespoň něco a i z toho něco mám radost...
      Moc děkuji za návštěvu a přeji krásnou dobrou noc ..paaa Hanka

      Vymazat
  5. Hanko, mas krasny a inspirativni blog. Budu se sem rada vracet! Hezke dny, Katerina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka