Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

úterý 14. ledna 2014

Jarní tvoření.....

                                                       Přeji krásný večer a vítám Vás ......

Dnešní příspěvek stále zůstává u jarního tvoření... nazvala jsem polštářky...Zaječí úmysly :o)))) ... úplně mě bavilo jejich tvoření a s výsledkem jsem opět moc spokojená.... opět jemné,ale barevné ... a třeba jako dárečky pro děti aby je zajíček nepokakal :o))) ideální :o))) ... Snad se Vám také zalíbí....
.... rozměr 45x45 cm ...











Řekla bych,že i každý obývák krásně prozáří .... a pokud někdo není zrovinka na barevné,tak čistě přírodní s puntíčkem je :o)))) .... ten pravý..... Ještě chci dělat do šedého odstínu kde použiju látky ala GG ... a na ty se těším :o)))) .... a na stolečku mám právě rozděláný jeden v kombinaci se svetříkem ..opět použití svetru ze sekáče... a látku použiju opět lněnou.... bude něco jako zimní polštářek s jelenem co jsem dělala ..... na ten už se těším....


Jako další jsem dnes tvořila i na přání a to opět mé oblíbené a těší mě,že stále oblíbené i u Vás..

Sušiče na pečivo ...na topení.... opět přírodní s puntíčkem a přírodní s vínovými andělkami ... tak snad potěší ...



Ušila jsem nový i sobě domů,ale nějak jsem ho zapoměla nafotit :o(...příště napravím...je krémový světlý z lněné látky a použitá na něm je i lněná látka s výšivkou..... je neutrální a velmi jemný :o))...

No a poslední foto je dnešní nákup sice jen kousku kvůli ceně,ale látky,která mě pokouší v obchodě už asi týden.....už dvakrát jsem si pro ní byla a dnes jsem jí neodolala...byla jsem si pro motýlkovou z které jsem šila včera....a tentokrát jsem si odnesla i tuto..
Je dokonalá a taaaaak příjemná na omak...už z ní vidím obal na můj diář ...tedy pokud to zvladnu :-):-):-)...


Opět Vám děkuji,že jste v prohlížení dnešního příspěvku došli až sem  .... mějte krásný večer,třeba v duchu tvořivém a já se na Vás opět těším zase příště... Hanka
 
Kompletní fotka před odesláním do světa :o))))....




3 komentáře:

  1. Krasna prace Hani,krasne barvy a prijemna zmena na jarni .Hezky den Petra

    OdpovědětVymazat
  2. tie su fakt krasne!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. fantasticke zajacie umysli :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka