Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

úterý 19. března 2013

Moje veledílo...přehoz přes postel...

...Takto to začalo...prvních pár kousků čtverečků a touha vytvořit něco velkého na co bych byla opravdu hrdá a co by byla památka na moje háčkování v 29 letech.....
..toto bylo pokračování a cca v této době mi začala pomáhat moje maminka a háčkovala mi čtverečky aby mi to utíkalo....uháčkovat takovou hromadu čtverečků pro mě bylo v tu dobu snad i nemožné... takže nakonec vzniklo dílo,které bude velkou památkou i na maminku a toho si cením nejvíc....

.... čtverečky se hromadily a já stále motala a motala...maminka doplňovala další a další čtverečky a nakonec z toho vzniklo toto....


...ještě stále mu chybí obháčkování jelikož je teď hodně málo času,ale už se na něj opět chystám ....maminko moooc ti za pomoc s přehozem děkujiiiiii :o))))))).....

4 komentáře:

  1. No pááni.... to je vážně veledílo.... a překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stále není hotov....domotávám stále obháčkování dokola a prostě dokud mě to bude bavit,tak budu motat,ale však já ho doomotám :o))) děkuji za pochvalu...Hanka

      Vymazat
  2. Hani,
    právě jsem objevila Váš blog :-)
    Téda to je krásná deka a nejen ta :-)
    Jak píšete, také mám takový sen , ale nemám tak šikovné ručky , ani maminku ;-)
    Zatím jsme zvládla pár čtverečku jen na polštářek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko nejprve děkuji za pochvalu.... moooc mě těší ,že se přehoz líbí...já maminku nemít,tak ho asi také nedodělám nebo by mě to trvalo 10 let :o)))) takové životní dílo,takže za to mamce moooc vděčím.... s háčkování mi pomáhá jelikož je toho někdy tolik,že to jinak nejde,takže jí držím ve cviku :o)))))a přehozem jsme se udržely ve cviku obě....:o)))))...Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka