Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

pondělí 23. září 2013

Tvořivé pondělí .....

...přeji krááásný pondělní večer ...dnes bylo taaak nádherně,že děti byly celé odpoledne venku a já to kupodivu přežila...Nerada je pouštím na sídlišti ven jelikož je nemám na očích a bojím se o ně. Dnes jsem to tak nějak zvládla a jejich přemlouvání na mě fungovalo...
 A jelikož se říká,že vše špatné je k něčemu dobré,tak ta dobrá stránka je,že byl čas na tvoření,které mě dnes neuvěřitelně bavilo....

Dlouho jsem koukala po věnci u  Marusky Petrakove z mmb Mary Pet a videla jsem je i na googlu i s navodem....,který je taaak strašně lehký na výrobu,že jsem musela udělat jeden také a asi nezůstanu u jednoho :o)))  a dýničkách,které se teď snad všude množí :o))) kam kouknu tam jsou a i já jsem si nějaké udělala ...jsou z náádherné lněné látky s kytkami od Adélky a opět jsem to musela propojit s mým milovaným háčkováním a šťopka je háčkovaná :o)...tak strašně mě to bavilo,že se vrhám na další....

                           Pomalu to doma začínám ladit do podzimního a toto jsou první střípky .....












Jako další co jsem dnes tvořila bylo něco na přání a jsou to opět pytlíčky na cibulku a česnek,kterých už jsem dělala tolika,že se divím,že mě stále baví je dělat :o))) ale co bych pro radost neudělala :o)))) ..... tak snad udělají radost budoucí majitelce :o))))





 




                                 Vše moc děkuji,že jste ke mě opět nakoukli a dočli až sem nakonec
                                                            a těším zase někdy naviděnou
                                                                               Hanka

10 komentářů:

  1. Hani to je nádhera. Já dýně tentokrát celé háčkovala, ale ta tvoje je super. Moc se mi líbí ta kombinace.
    Asi bude i trošku rychleji vyrobená než ta celá háčkovaná. Myslím, že se o tu tvojí taky pokusím.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko nejprve děkuji za návštěvu a ještě více za pochvalu...dýničky jsou strašně lehoučké..... kolečko látky,nahoře stáhnout a na to naháčkovat šťopku :o)))...vycpat,stáhnout provázkem aby byla tvarovaná jako dýně a tradáááá je to :o))) ..také mě nadchla ta rychlost... ...mě se do háčkovaných nechtělo protože poslední dobou bojuji s časem,ale stále mě lákají...přeci jen háček je můj nejjjj... koukla jsem k tobě na blog a nádherný návodík jsi udělala..... moc děkuji...:o))))
      měj se krááásně Hanka

      Vymazat
  2. Nádherne využitý čas na tvorenie, krásny venček, aj dyne ale najviac ma zaujali šité košíky na cibuľu a cesnak, tak to je paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc Vam dekuji za navstevu a pochvalu...

      Casu neni moc,ale kdyz je,tak mam pak velkou radost,kdyz se mi neco podari vytvorit a jeste vetsi,kdyz se to libi dal....pytliky na cibulku atd...jsou super,delam je uz dlouho a stale maji velky uspech.....moc Vam dekuji a mejte se krasne Hanka

      Vymazat
  3. ... velká šikulka...je tu kouzelně...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Paaani Ty si ale krásne tvorila, všetko je kraaasne ale tie košíčky na cesnak a cibuľu su absolútne naj-naj-naj....
    ak dovolíš si ich od teba obkukám, proste ich musííím mať :-)) Podarili sa ti. Krásny večer prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary moc dekuji jste mila :-):-):-) .me to jedine potesi ..jen klidne tvorte :-) ja nejsem majetnicka a vubec mi nevadi,kdyz si je udelate take.... i ja jsem se inspirovala tenkrat na internetu,tak jen klidne sijte :-):-):-):-) .... Mejte krasny vecer a budu se tesit na vase dilo,zarucene budou krasne :-):-):-):-):-) Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka