Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

středa 6. listopadu 2013

... Listopadové radosti...tvoření.... ladění ...

..Po delší době se opět hlásím ...vítejte u mě...už se mi stýskalo  :o)))

.........tvořila jsem si jen tak...něco co jsem chtěla už dýl vyzkoušet,ale nebyl čas,když člověk chodí do práce a pak ještě doma kolotoč kolem dětiček a drahého,tak už na tvoření tolika času není,ale i tak jsem si chvilku našla a tvořila jsem tak nějak dle chuti a momentální nálady ... už dýl jsem chtěla zkusit aplikace,ale tentokrát za použití starého svetru...svetry teď jako materiál k dalšímu tvoření frčí a k zimě tak nějak patří :o)))...... kdysi jsem dělala stejně dětem kapsáře za postýlku,tak jsem už věděla jak na to,ale prvně jsem je šila ze svetrů a popravdě jsem nevěděla zdali se mi to nebude třepit nebo párat,ale v pohodě a myslím,že výsledek stojí za to....
..............chtěla bych to použít i v dalším tvoření,ponožtičky,pytlíky, přehoz,možná nějaká taška  atd... a možná i nějaký ten adventní kalendář k tomu vytvořím...... šlo to a to mě potěšilo :o)...
 Přední strana je lněná a zadní je bílá bavlna ...v zadu na zavazování ...

První foečky jsou i s mým novým dřevěným jelenem za 5 euro...nemohla jsem ho tam nechat to je jasné.... úúúplně mi letos pasuje do tvoření ...














Dále vytahuji i kostlivce ze skříně .... tentokrát v podobě již dávno dělaného kombinovaného patchworku...vlastnoručně háčkované čtverečky a bavlna ... a pak nějaké háčkované polotovary....
tak je už konečně letos i dodělám :o)))... a to takových kostlivců ve skříni mám,že se vždycky zděsím,když to proberu :o)...










Bazárková návštěva... dnes jen na skok mezi vyzvedáváním dětiček :o))) ,ale musím vám to ukázat jelikož mi bazárková paní dnes udělala opravdu radost... schovala mi něco taaak nádherného,že mi to hnedka vykouzlilo úsměv na rtu ...

Překrásný vyšívaný ubrus,který mi na stůl pasuje jako by byl na něj dělaný.... za pár korun parády..... no ale jelikož domov nemám bez dětiček a nezakazuji jim doma fungovat :o))) ,tak si ho schovám a vytáhnu jen někdy...až bude příležitost na něj vhodná.... to aby si někdo nemyslel,že u nás na stole vydrží bílý ubrus bílý :o))) nevydrží...dala bych mu tak hodinu a byl by jasnej :o)))



 nakoupila jsem sice více pokladů,ale to zase jindy až budou vyprané a vyžehlené :o))))..ubrus je vypraný a jen šup šup vyžehlený za mokra...ale radost byla taková,že jsem musela.....


Taaak a to už je pro dnešek vše..... 
mějte se krásně a já zase někdy nakouknu :o))) ...Hanka

8 komentářů:

  1. .... paráda...vše tak útulné...super...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško ... opravdu moc dekuji za pochvalu..jsem moc rada,ze se Vam u me libi...mejte se krasne a zase nekdy..Hanka

      Vymazat
  2. Krasne tvoreni a dekorace! Jelinci jsou oba moc pekni a ubrus take super. Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monicko dekuji mockrat.... jelinci i me dostaly... a ten dreveny ten byl jasny...ve sleve z 20 euro na 5..... to neslo nevzit :-).... ubrus jseam chtela uz dyl a jak ja rikam,nekdy si me nejaky najde a stalo se... mam z nej velkou radost......mejte se krasne a azase nekdy...Hanka

      Vymazat
  3. Krásnééé!! moc se mi líbí ta kombinace háčkovaných čtverečků s látkovými...a vyšívaný bílý poklad je nádherný...pěkný den...Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radusko dekuji moc..... tyto mam uz takto posesivane uz od lonska jen jsem se nedostala k dodelani....kombinovany patchwork je hezky..pracny,ale hezky :-):-):-):-) take me moc potesil vysledek a az bude cely dosity...no na to se tesim.... Co se tyce ubrusy,tak to je pro me opravdu poklad :-)..mam z nej velkou radost....zadne prosteradlo nebo povlak na perinu jako improvizace......coz se nabizelo,kdyz jsem nemohla na zadny ubrus narazit ,ale nasel si me sam a ja jsem nadsena.... nadherny ubrus :-):-):-) ....pa paaa Hanka

      Vymazat
  4. Krása,háčkovaní s látkou vypadá moc úžasně. Máš to hezký Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni preji krasny vecer, moc dekuji za pochvalu....i ja mam z vysledku radost...ted ho jeste dosit :-)....Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka