Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

úterý 12. listopadu 2013

Hvězdičky podruhé ..... aneb přehoz pro Pavlínku


....... Včerejší tvoření ve znamení opět hvězdiček.... tentokrát ve slibované růžové variantě... konečně se i moje druhé zlato dočká :o)... Nastřihaný už byl a já jsem se do něj včera odpoledne pustila a večer nebo lépe řečeno téměř v noci jsem zatím takto skončila...dnes pokračování,ale to až si odpočinu po celodením maratonu mimo domov ....

Začalo to skládáním čtverečků .... a tentokrát se mi i podařilo se krásně všemi čtverečky trefit přesně do rohů při sešívání ,takže pasuje úplně skvěle a nikde není šejdrem což se sama sobě divím :o))))... Mám z něj už teď dobrý pocit a už se těším na výsledek .....    




A takto už večer focený sešitý.... už byla tma,ale musela jsem ho blejsknout :o)))) 









Teď ještě pro mě to nejhorší což je doplnění o vnitřek a zadní stranu a následné prošívání......ale na to jsem si pořídila lepidlo ve spreji na pachwork,tak věřím,že to už půjde zase trošku lépe :o)))) 
další mé tvoření i fotky najdete na mmb...zde .. 
 
Mějte se krásně a děkuji za návštěvu Hanka


2 komentáře:

  1. Hani je moc krásny, máš skvelý cit pre ladenie. Páči sa mi ako si nakombinovala látky. Budem držať palce vo finále, je to makačka zošívať taký kus :) Nech sa všetko vydarí. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko moooc dekuji.... me bavi ladit takto lehce..... hvezdicky mi muzeme a k detem jsou jako delane.... uz ho mam hotovy ,tak vlozim vysledek....jsem z nej opet nadsena.... slo to sesivani krasne,tak super.... mejte se krasne a jeste jednou dekuji....Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka