Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

sobota 28. září 2013

Nákupy...nové dekorace... radosti....




... tak ještě to nebude tvoření ...tento příspěvek bude ve znamení nákupů nových pokladů .... detailů... dekorací...
 Tento svícen mě nadchnul už u Verunky z mimibazaru

Veronika Kallistova (venike) ID 21602 

http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=21602

a požádala jsem jí  zdali by mi řekla kdo jí ho dělal a ona je tak zlatá,že poradila a já jsem jí za to moooc vděčná...děkuji Vám Verunko ....a pak musím poděkovat Petrušce za výrobu...je opravdu tak krásný jako byl na fotkách u Verunky.....i Vám tím děkuji ....už se těším až ho zapálím....jůůůůj to bude :o)))))

Další radostí jsou sobíci z Kiku za 79,-Kč ...je to už pár dnů co jsem je pořídila...ale nemohla jsem je tam nechat...vytahovala jsem je ještě z bedny hnedka jak je vybalovali...dokonaléééé ...už aby byly vánoce :o)))





 ...další je andělíček z levných knih.... za 39,- Kč ...také tam nemohl zůstat bez mého povšimnutí ....




.... no a další co nemohlo chybět na vánoce...hrníčky IB LAURSEN .... objednané od

http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=848967

www.dan-design.cz
ID 263452

...moje srdeční záležitost...hvězdičky :o))))





...tak toto jsou radosti posledních nákupů ...

                                    ...... mějte krásný večer Hanka






6 komentářů:

  1. HANIČKO...TAK TOMU ŘÍKÁM NÁKUPY !!!!!
    SVÍCEN JE SKVĚLÝ, MÁME HO TAKÉ UŽ OD LOŇSKÉHO ROKU.
    PA MARTINA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ...moc děkuji za pochvalu :o)))
      Však já po něm už od loňska koukám,ale až letos jsem si řekla,že na vánoce nesmí chybět a dodržela jsem si slib...jsem moc ráda jelikož je opravdu povedený ..... krásný večer Hanka

      Vymazat
  2. Hani vše je moc krásné a svícen je nej...
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlinko mooc dekuji za pochvalu ....byla to laska na prvni pohled.....mam z nej velkou radost .... Hanka

      Vymazat
  3. Pavlínko máš super úlovky. Na sobíky jsem v Kiku také koukala, ale nějak jsem se rozhodla vánoce si ještě nepřipouštět k tělu. Už teď mě mrzí, že jsem si je nekoupila. A ty hrnečky jsou naprosto dokonalé. Přeji krásnou slunečnou neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanka ..... Leni :-):-):-):-):-)...... moc dekuji za pochvalu.....mam ze vseho radost ...Ja jsem posedla vanocemi hlavne kvuli detem.... a pokud me neco oslovi,tak je mi jedno i kdyby bylo leto :-):-):-):-):-) ono se to pak hodi.Minuly rok me treba nikde nic moc neoslovovalo a pak bych byla na sebe nastvana,ze jsem si je nevzala,kdyz byly.... Hrnicky jsou prekrasne...ja po nich koukala co ta kolekce vylezla a ted je na ne sleva...nebo byla ,kdyz jsem je porizovala a to jsem musela vyuzit.....
      Prave vyrazime smer zahradka a musime vyuzivat toho krasneho pocasi co se da.....mejte krasnou nedeli a take si ji uzijte...Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka