Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

čtvrtek 4. dubna 2013

Velikonoční svátky u nás .....



dodatečně všem přeji krásné jarní svátky a doufám,že jste je prožili v pohodě a zdraví :o).... venku to sice vypadalo jako na vánoce,ale co přírodě holt neporučíme a třeba nám to vynahradí třeba tím,že konečně letos budou meruňky,které mi už dva roky vždycky přemrznou tím,že jaro přijde moc brzy a pak se zima opět ozve,tak letos věřím,že už se zima vyřádila až až .....jaro přijde a já se na to opravdu letos hooodně těším....
vložím pár foteček z našich velikonočních úprav doma..... u nás jsou vždycky barevné a u velikonoc opravdu trendy neřeším...prostě barevné vajíčka,které si děti barví sami musí být...normálně dělám i cibulové,ale copak šlo letos někde natrhat nějakou travičku na zdobení ? Nešlo a tak letos cibulové nebyly s travičkou............letos jsem prvně dělala i něco málo z cukroví....neodolala jsem novým vykrajovátkám a formičkám od Tescomy...to nešlo a tak letos i cukroví bylo :o)))





letošní velikonoce u nás byly bohužel ve znamení teplot...malej se v neděli večer rozhodl započít pár dnů teplot ,tak bohužel hodovat ráno nešel,ale i tak jsem mu připravila doufám krásné velikonoce...

2 komentáře:

  1. To jste měli krásné velikonoce.... dekorace pod stropem je nádherná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ajinko, dekoraci na lustru mám moc ráda...tento lustr je opravdu povedený na takovéto zdobení..... na vánoce je využit ještě krásněji :o)))...Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka