Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

úterý 30. dubna 2013

Dokončený polštářek s volánkem.....

.... jak se říká ,, ještě horký " polštářek,který jsem právě dodělala  a popravdě jsem z něj opravdu hooodně nadšená.... byl pro mě docela pracný jelikož jsem prvně malovala tak náročný obrázek a použila i jiné barvy než černou a myslím,že se mi povedl.... polštářek jsem olemovala volánkem,který je teď In a výsledek mě hodně potěšíl......
... polštářek je černo bílý s šedým volánkem v efektu režné,který mu dodal ten správný šmrnc...moc krásná kombinace myslím.....



...malovaný štětečkem a barvou na textil ....

12 komentářů:

  1. Haničko moc se ti povedl. Miluji polštáře a na ty malované jen s obdivem pokukuji!!! pěkné dny a tvoření přeji ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko moc vam za pochvalu dekuji.......skoda,ze ted na tvoreni nemam temer zadny cas,ale rada si ctu pochvaly :-):-):-):-)tak budu muset na neco zase vlitnout......

      Vymazat
  2. Jéé... no ten je krásný.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. nechápu, jak jste to dokázala, asi nás šidíte a je to natisklé z výroby .-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee dekuji,ale ne ne :-):-):-):-):-) zadny tisk jen prvni zkousky malovani stetcem......

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Dobry den Jani, moc Vam dekuji za pochvalu....
      Mejte se krasne. Hanka

      Vymazat
  5. Hani, na skok som nakukla a vankúšik mi doslova vyrazil dych, je to veľmi precízna práca. Nádhera, ako ten volán tak aj maľovanie štetcom, klobúk dolu. Na toto by som nemala trpezlivosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko nejprve dekuji za navstevu ho blogu a pak moc za pochvalu dekuji..... udelala jste mi radost,ze se polstarek taaaaak libi....pokud jde o malovani,tak je to kupodivu lehci nez jen psani.U kresleni mohu menit odstiny a to je pro me vetsi zabava .....
      Mejte se krasne a tesim se zase nekdy..... Hanka

      Vymazat
  6. Ten je nádherný, moc se Vám povedl!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko moc děkuji...jsem moc ráda,že se líbí a né jen mě :o)))).... mějte krásný večer Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka