Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

středa 26. června 2013

Po dlouhé době zase troška času ......

......... hooodně dlouho jsem zde nebyla a už se mi snad i stýskalo což jen tak nebývá :o)))) ,ale zahrádka,kterou zbožňuju a jak jen to jde jsem na ní,teplíčko a vůbec roční období mě nutilo trávit co možná nejvíce času venku v přírodě ....u vody a sem tam jsem něco málo i tvořila,ale spíše tvorba,kterou mohu vzít na zahrádku tj. háček....vložím pár foteček nového záhonu ,který jsem letos dělala....na který jsem sama dost zvědavá jak se mu bude dařit......pár pro mě uklidňujících fotek ze zahrádky.....
 .....letos jsem si osázela truhlíkama hlavně zahrádku a balkon doma jsem skorem vynechala :o))))))
 ...mám takovou radost,když to kvete a roste.....plnokvěté milionbelsky mě letos dostaly...jsou překrásnéééééééé.........

 ...na nakvetení levandulky stále čekám,ale už už to brzo bude a bude sklizeň .....
 ...nový záhon....už aby to narostlo a vypadal jak si představuji,ale to zjistíme až časem zdali to vyšlo :o)))))....




     Pár fotek i z balkonu doma....nejde tam nic nedávat,ale oproti loňsku je o dooost chudší...zato na zahrádce jsem si to vynahradila...no jsem tam častěji,tak jsem musela :o)))))

 ..letos prvně jsem zkusila černookou Zuzanu a je nááádherná...dám ji příští rok i na zahrádku až tam bude altán na který se letos ještě chystáme.....


...pár hostiček nesmí chybět i na balkóně....už pokvetou.... :o))))

no a na závěz mého nej tj. zahradničení a užívání přírody jsou letošní první vypěstované dary......jahůdky,třešně ....hmmmm ňam ňam ňam.....

....toto byla první jahůdka :o))) teď už jich je více,ale všechny opravdu nefotím :o))))

Děkuji za návštěvu a těším se u dalšího příspěvku ....prozměnu tvořivého ...Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka