Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

středa 26. června 2013

.... taaaak a dnešní pokojíčkové přípravy :o))))))

...chystáme dětem nový pokojík a začínám šitými výrobky....v hlavě už mám výmalbu,tapetku a změny,ale nejprve začnu tím šitým a dnes mě napadlo toto....... jen tak si sedím u kávy a přemýšlím jak a co jim našiju a napadlo mě toto..... nebudu prozrazovat jak přesně pokojíček bude vypadat jelikož to i pro mě bude jasné až ten den,ale představu už mám a postupně vám i tu přeměnu pak nafotím :o))))....... a toto je dnešní první zahájení tvoření pokojíčku pro mé dva špunty...nooo teda špunty...Pavlínka už je školačka...prvňáček...v pátek nás čeká první vysvědčení  :o))))) takže zase až tak špuntí už to nejsou :o))))
 ...kombinace háčku i šití....:o))))) ...hvězdičky a barva světle modrá.....a Pavlínka bude mít stejný jen do růžova....



 ...tentokrát jsem na zadní straně udělala zavazování ....











...už se těším na další do setu.....

Všem moc děkuji za návštěvu mého blogu a těším se zase někdy..krásný večer přeju Hanka

2 komentáře:

  1. Hani jsi šikula, máš tady nááádhernou práci!
    Krásný večer Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji za pochvalu a návštěvu mého blogu....krásný večer Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka